fröken med löken.

2009-08-21 | 17:41:21



JA JAG KALLAR min fröken för det. Fröken med löken. Och jag syftar inte what so ever på några lök bröst som ni säkerligen förstår. Vi har någon grej här hemma där vi rimmar på allt så det fick bli rimmet på fröken. Dagen har löpt på i lagom tempo med härliga kunder som tok handlat vinterkläder. Jag har börjat vänja mig nu men till en början kändes det skumt att stå och prata skidjackor och ullstrumpor i Augusti men nu ni går storlekarna i en rasande fart och vinfleecarna börjar sina. Som jag sagt innan, skynda om ni har tänkt att era barn ska bära polarn i höst/vinter, vilket ni såklart tänkt!

Nu ska jag plcoka ihop mig här hemma och vänta tills C hämtar mig sen blir det myskväll och i säng i tid. Imorgon är det bröllopp och jag tror nog jag vet vad jag ska ha på mig nu!

Idag hade Engla klänning som hör till hennes pappa (hon är där i helgen) pop strumpisar och vincent skor.

Kommentarer
ina-bina

Åh, jag älskar klänningen...! :D

2009-08-21 19:28:11 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback