dancedancedance

2009-08-27 | 08:43:57
INGA BILDER vill komma upp tydligen, nothing to do. Idag är det en lika grå dag som igår men jag känner mig lite ljusar i själen! Idag ska jag jobba några timmar och sen bege mig med lillfröken till hennes första barndans, hon är så förväntansfull så hon snart spricker av entusiasm! Får se vad hon tycker efter, om det är något för henne! Vidd åtta tiden ikväll har jag skaffat mig fin fina barnvakter i form av mormor och Nannie och jag och Liza ska svänga om en stund på stan. Åh, det var så länge sen så jag knappt minns. Hörs.

Kommentarer
Liza

Ja, jag är smått förälskad :)

Ska köra jakob till mönstringen så det beror lite på hur lång tid det tar men jag hör av mig när vi är på väg hemåt. Skulle vara super mysigt.



Lovvee

2009-08-27 08:55:55 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback