Måndag

2009-04-06 | 09:33:54



Kusse kärlek, igår.


Sol, sol, sol! Kanske var lika bra att det var liksom en mellan dagn igår med grått och trist väder. Det gör bara att man uppskattar sådana här dagar mer. Dock så ska jag inte få njuta något vidare av solen eftersom jag idag börjar jobba, på allvar. Haha lite som att det var på låssas förut. Men det ska bli super skoj iaf. Ska börja med att fixa en present till vår chef som fyllde år i Lördags. Antagligen så får det bli någon mysig kräm från body shop, alltid poppis!

Igår kväll blev det bio med finaste C, Fast and Furious fick det bli. Grym film, i all ärlighet. Jag är inget fan av farfyllda filmer med snabba klipp och höga ljud, MEN jag har ju inte heller direkt sett någon. Och jag måste säga att jag blev glatt överaskad och tyckte den var kalas bra. Rekomenderas, om ni vill vara snälla mot killen, haha.

Nu ska jag och Plingan fortsätta äta frulleburre.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback