ostyrigtinlägg.

2009-05-01 | 00:28:36
Åh. Jag har varit en hemsk bloggare de senaste två dagarna, men HJÄLP vad grejer jag haft att göra. Har varit inventering, personalmöte, jobba, fixa hemma, allt möjligt med andra ord, har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn. Men nu så, nu tar jag mig i kragen och ryter lite lätta till mig själv att skärpa mig.

Somsagt, mycket jobb sista dagarna (månaden!). Dock så var dagen rolig då jag plockade upp alla nya badkläder, solhattar osv, jätte mycket fint som kommit in, verkligen. Ni får kika in i butiken vett ja, hemsidan räcker inte!

Valborg har varit lugn, jobbat och sen ett par glas vin på det så är man redo för sängen. Ha. Ungefär så är det. Imorgon jobbar jag tre timmar. Sen bli det att mysa med min Plinga och senare ska också Liza komma förbi. Jag hoppas på en varm och härligt eftermiddag/kväll. Någon som vet om så blir fallet?

Igår var jag tvungen att kila in på Zara en snabbis och hets köpa ett par låga skor. Jag gillar egentligen inte alls att göra det, men ibland så måste man. Tycker det känns slöseri med pengar när de är klack-lösa. Haha. Men det blev iaf ett par väldigt fina, platta skor. Bilderna ger INGEN rättvisa. Ni får se dem på inom kort.




Kommentarer
Elin (Edvinsmamma)

Ser fram emot att kunna fara till en pop affär nästa gång...men lite farligt också för plånboken ;)



Hoppas att du får en fin första maj!

Kram

2009-05-01 07:48:41 http://edvinsmamma.blogg.se/
Tess

Åh.. jag kan ju bara tänka mig hur de sitter på!

Kikade på samma par nyligen. :)

2009-05-01 09:30:40 http://leguide.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback