en gåva. en tanke.

2009-04-24 | 00:01:47
Ibland kan man verkligen inte låta bli att bli rörd. Kom för inte allt för länge sedan hem efter en dag med inventering och lite knepiga kunder. Är helt matt i kroppen och ville bara sova. Men, så står det något där. Där på min säng. Det var en omsorgsfullt inslagen liten glas burk med texten:

"PILLER MOT VARDAGSSTRESS, Bäst före: 23/4-09, förvaras inom syn - och räckhåll för barn! / Maja O"


Jag blir helt rörd av att någon tänker på mig och vill ge mig något. Burken inehåll förståss godis! Åh. Har redan börjat knapra in här. Engla sover gott så tyvärr så missar hon mitt lilla gottis kalas!

TACK underbar fina Maja som har ett av världens största hjärtan <3




Nu är det gott natt härifrån (efter godis ätandet då). Imorgon är jag L E D I G, smaka på den ni! Har jobbat nu 12 dagar i sträck. Jag behöver en dag på stan med bästis, strosa och kanske nalla på lönen. Men först på morgon/förmiddags kvisten ska jag åka med fröken E till söder och släppa henne hos far sin där hon ska tillbringa helgen.

Love.

Kommentarer
ina-bina

Sötaste presenten! :D

2009-04-24 08:37:59 http://inabina.blogg.se/
Maja

Men sötaste du, varsågod! :-) är du hemma nästa helg? vi tänkte fira valborg i sollentuna och ev stanna kvar någon dag eller två.. om du skulle ha tid för en fika vore det ju supertrevligt!

2009-04-24 10:22:43 http://majao.blogg.se/
vintageretroprinsessa

ÅHHHH älskar såna där fina presenter med en tanke bakom som nån pysslat i hop :)

så fint :)

2009-04-24 21:56:19 http://www.bambii.blogg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback