En snabbis

2008-09-09 | 16:15:26

ROM - Augusti 08


P
åväg hem från skolan nu. Jag och Liza sprang maraton till tåget och nu svider det sådär obehagligt i halsen. Kan det bero på min grymma kondis? Knappast.

Har haft logistik idag, igen. Har varit ganska intressant, dock lite surt när gubben började dra fram formler och dra in företagsekonomin i det hela. Ångest.

Lite planer för veckan är; Idag, hämta Engla och senare till C. Imorgon är det skola, planen är att gå lite tidigare och fara till pappa, Marie och Albin för övernattning. Torsdag ska jag vara med på dagis hela dagen, mysigt värre. Önskar lite att  jag kunder vara en fluga på väggen och se hur Engla är i sin vardag där, men jag får nöja mig med att vara med :) Fredag är jag ledig och E ska till M.

Det var allt.

Love!


Kommentarer
Liza

Ser ut som jag har guld ögonskugga.. var nog smått varm..



Underbart



Kärlekt

2008-09-09 19:56:03 http://entvatankar.blogg.se/
Josephine

Åh vilken fin bild på dig!!! Super sööööt!

2008-09-10 09:24:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback