sweet twenty one

2008-10-31 | 18:03:02

Idag är dagen då Liza fyller 21! Dagen började (eftersom jag hamnade hos hennes igår kväll, och nej, jag är ingen oansvarig mamma utan Engla hade barnvakt) med att vi vaknade vid 10 snåret av att min mobil ringde. Det tog helt ärligt en stund innan ja kom på att hon fyllde år också om jag ska vara ärlig. Dock så grattades hon redan i natt när klockan hade passerat 00. Sen har det varit ett helt slappande hela dagen, härligt, säger jag som gått upp svin tidigt var och varannan dag den sista tiden. Underbart med slapp. Sen vart det tårta och presenter, ingen från mig, den får hon ikväll. Massa cash till Nevvan blev det.


Sommar.

Hos C, underbar.

Det skulle vara dans, dans, dans.

Skansen, lycka!

Rom, inget mer behöver sägas.



Engla och jag har nu myst och hon sitter och gluttar på Lotta. Jag städar och ska bestäma vad jag ska ha på mig ikväll. Vi ska på Zinkgrill och fira födelsedags barnet. Ska bli mysigt med gott sällskap, god mat och härligt vin.

Hej då vänner, nu ska jag göra mig fin.


Kommentarer
Liza

<3

2008-11-01 11:57:10 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback