it's raining.

2008-10-16 | 10:43:01
Fullkomligen öser ner är nog det rätta ordet.. Fy sjutton altså. Tur för mig att jag köpt mig 3 par nya stövlar i år då! Engla för sin del har nytt fodrat regnställ från Ullared som har använts flitigt. Riktigt bra att det är fodrat, då slipper man att bylls på ungarna en massa tjocktröjor och långkalsonger hit och dit.

Är ledig idag och träning står på schemat. Är jag inte hurtig? Till och med när det regnar så tar mig till stan. Liza också för den delen. Duktiga flickor, jaaa! Engla och jag sitter i stundens skrivande och spelar Astrid Lindgren Lotto. Riktigt roligt spel, också det från Ullared. Passar perfekt till en 3 åring, kanske lite för perfekt ;)




Kommentarer
Kerstin

Hon är bara för söt, lilla Engla

Hej från Kerstin

2008-10-17 18:15:17
Misen

verkligen duktiga tjejer! peppar Vilka fina bilder på lilla damen. Hoppas ni har en skön söndagskväll!

2008-10-19 19:53:59 http://homeostas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback