en dejt på Zinkgrill

2008-10-22 | 13:17:54
Efter jag slutat igår var väl tanken att jag och L skulle dra oss till något mindra glamoröst ställe för lite middagsmat. Kvällen slutade dock på Biblioteksgatan och närmare bestämt Zinkgrill. Och vilket stället sen! Inredningen, allt andades 60-tal. Det var så fint och vi fick en varsin bänk plats framför köket. Vi beställde vin, jag vitt och hon rött. Allt var så fint, lite som man önskar att den perfekta dejten ska vara.

Dock slutade vi inte vid ett varsitt glas vin utan närmare flaskan var. Vi rullade hemåt vi 11 tiden, lagom runda om fötterna, iaf tills vi kom till backen utanför mig. Då var det som det sa PANG och vi båda blev KANON! Minst sagt. Roligt och fint var det i vilket fall. Fina och kära vänner som har saknats kom till ytan. tack.


Factory Girl

glädje. tårar. skratt. tomhet. lycka. död. falsk. manipulerande. lögnare. kärlek. sjukt.
Se den.

Kommentarer
ina

Jag grät inte bara, utan jag blev riktigt ledsen av den. Den är bitterljuv, romantisk och sorglig på samma gång! Fast det kanske är det som gör den så bra :)



Har inte sett Factory girl, men jag ska se om jag kan hitta den nånstans - jag är en filmoholic :P



kram, kram.

2008-10-22 17:38:51 http://inabina.blogg.se/
Liza

Man kan säga att det var den perfekta dejten. Vi hamnade ju i säng sen också så ;)



Loove

2008-10-23 09:05:01 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback