victoria's secret

2008-11-08 | 14:49:08
Har aldrig vait inne i en VS butik och ännu mindre haft någon produkt därifrån men nu har jag och syster lagt in en beställning hos Liza. Syster hade lite koll på vad som luktade gott så jag hoppas det är grymma grejer! Har beställt en bodylotion med någon champagne choosan och två bodymists. Mmmm, jag behöver ha lite "lukta gott" saker, jag som använt samma perfym sen jag gick i 7:an.


Bild: victoriasecret.com


Ikväll händer det inte mycket. Ska umgås med C och kanske se någon film eller så. Är sjukligt trött, har ingen aning om varför. Somnade tidigt igår och gick upp i tid. Kanske är just det här "planlösa" som jag inte riktigt klara. Jag måste ha saker planerade, saker att göra, människor att träffa.

Hoppas ni har en fin Lördag i kiss vädret.
Hej.

Kommentarer
♥Jennan♥

jo kan fatta de de e svårare att göra saker som e rätt än saker som e fel hehe så avd ska ni hitta på idag

2008-11-08 15:17:45 http://killerprincess.blogg.se/
ina-bina

Ja, det är faktiskt förjävligt. Men, men... det var M som stod på lägenhetskontraktet så jag var ju så illa tvungen att flytta hem. Har ju ingen inkomst, så jag har inte ens råd att bo själv..

2008-11-08 15:22:41 http://inabina.blogg.se/
Spiderchick

jo tack lördagen har varit fin =)

2008-11-08 16:31:57 http://spiderchick.blogg.se/
Liza

VS blev inte igår men det planeras till på måndag eller i morgon..

Men ni kanske får föra över lite pengar jag kan ju se hur mycket det blir. Hör av mig.

Japp jag får dina sms :) Juste, AA tröjan var det den mörkblåa du ville ha? Jag kunde ha small och den var fortfarande lite lös, tror den kommer bli fin fin på dig. 280 kostar den här. Ska jag köpa?

Puss puss

Saknar dig!!!

2008-11-08 16:38:16
ina-bina

Ja, precis! Vi var tillsammans i 2,5 år och bodde tillsammans i 1,5 år, men nu har jag bott hos mina föräldrar sen i år.



...och ja, de flesta säger att jag förtjänar någon bättre efter allt han gjort. Men de som säger det vet bara inte bättre. Han är fin fast att han var dum...

2008-11-08 17:29:48 http://inabina.blogg.se/
anna

Jag har aldrig beställt nåt därifrån. Ser ut att vara fina grejer. Du får väl skriva en liten recension.

keffanna

Ja, jag blir riktigt förbannad faktikst när man hör egon till föräldrar. Fattar faktiskt inte hur man kan vilja hämnas eller ogillar in fördetta så mycket att ens gemensamma barn blir lidande!

Jag säger inte bara att unga föäldrar håller på sådär, men jag kan personligen märka att yngre föäldrar har lite svårare med de där med att släppa och försöka göra det bästa av allt. Jag kan nog försåt ibland varför vissa tycker att man inte ska vara ung förälder, iaf när man ser dom där skräck exeplen när barnen blir sjuklidande och växer upp med 1 förälder, även fast mamma/pappa bor några kvarter bort.

2008-11-08 19:50:17 http://fikasugen.blogg.se/
Liza

Den var jätte fin! Om du fortfarande är sugen på en sån..

Har köpt underkläder, en jätte fin jacka och body butter. Men det blir mer ska köpa en jätte fin byxdress.



Älskar diiig

2008-11-08 22:37:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback