det skulle ju va dans dans dans.

2008-11-30 | 12:47:16
Lördagen var en hemskt stressig dag. Jag jobbade det 2 första timmarna ENSAM på undervåningen på Indiska och det va kö konstant. Jag blir super stressad när jag är själv eftersom vissa vill ha hjälp däääärborta medans andra vill ha hjälp dääärborta och helst samtidigt. Alltid är det någon sur kärring som lackar och mummlar fula ord.

Dagen resulterade i en hysterisk kräkning och senare iväg på Maries överasknings fest. Kanske ingen bra combo men vad ska man göra. Hon & dadie blev iaf super glada för liveit presenten som var en chokladprovning för 2. Roooligt.

Idag känner jag mig hängig och seg, huvudet värker. Vill hitta på något litet men vi får se om vi (jag o C) kommer på något som passar en öronsjuk och en hängig jäkel.

Engla kommer imorgon istället för idag vilket känns skönt pga att jag efter nästa helg har henne 3 helger på raken, insåg det nyss när jag kollade i min almenacka. Det gör mig såklart inget men jag tycker det är skönt med heeelt ledigt då och då. Man slipper det dåliga samvetet  och så, M är ju hennes pappa och det är viktigt att det träffas också. Jag tycker det är viktigt att man inte är egoistisk som förälder och vill ha "barnet för sig själv", vet många som har det så och det är min värsta mardröm. Man gör inte annat än att skada sitt eget barn genom att tänka och handla utifrån det.

 
E hjärta E

Kommentarer
Teija

Jag driver en butik som heter Hus&Rum, heminredning och trädgårdsgejer..typ. När det är säsong jobbar jag på en båt nere vid hamnen. Sommarsäsongen är från aril till oktober, sen nov och dec är det julbord, sen är det stängt till april igen. Förut jobbade jag på Designtorget för att täcka upp de tomma månaderna, dagarna och timmarna, men sen jag tog över butiken så sa jag upp mig på DT, så nu har jag alltså bara butiken och kvällsturer på båten. Numera är jag där för att det är sinnessjukt roligt, inkomstmässigt behöver jag inte jobba där, men bor hjärtat ombord så gör det det. Förutom det frilansar jag som bloggare och krönikör för en tidning, där jag även gör lite reportage och sånt. Ja, blev lite rörigt men hoppas du förstår lite iaf:)



Tur att min lilla älskar att vara ombord, annars hade det inte varit lika roligt, hon ska jobba som luci nästa helg på dagsturen. Hon hänger ofta med, i somras var hon med mig rätt mycket. Vi är ett tight bra gäng där, så det är en bra miljö att växa upp i;)



Årets kanske längsta kommentar ser jag nu! Men du, du jobbar timmar på Indiska och modellar extra? Eller är jag helt fel ute?



2008-11-30 13:19:19 http://www.starfucced.se
ina

Tack, fina :)



Haha, ja skit i dom om dom inte vill läsa :P Men säg till OM du vill ändra något!



Är klar med den andra designen idag, så du kan ju alltid be henne höra av sig till mig, så kanske jag kan ordna något :) (om hon fortfarande vill) Jag har ju inte ändrat så mycket i din design egentligen, men för en hel brukar jag ta 50 kr, fast när man säger det så brukar de flesta tacka nej ;)

2008-11-30 13:28:52 http://inabina.blogg.se/
Elsa

hejhej, finfinblogg du har!

Kika gärna förbi min.

pusspådig.

2008-11-30 13:33:44 http://elsasvensson.blogg.se/
ina

Nej, nej, DU ska inte ge mig något. Har inte gjort några radikala ändringar här ju ^^ Slitsammare att göra en hel design, det kan ta en hel dag eller två om man sitter hela dagarna :P



Tycker att alla söndagar är sjukt sega och rastlösa. Ångestfyllda också, för den delen! Men, men... jag sitter och gör några halsband, bland annat ett jag tänkt ge bort i julklapp till en slumpvald läsare :)



Du då?



Kram.

2008-11-30 15:57:00 http://inabina.blogg.se/
Anna j.

haha ja :D



ahaa, förresten, är det du på din header? i såna fall har du jättecoolt hår :D i vilken färg är det, för bilden är väll svartvit? :3

2008-11-30 17:03:56 http://annajin.blogg.se/
anna

Vad jobbigt med en sån stress!

Människor kan vara både sura och oförskämda,ta inte åt dig!

Jag vet att det är lättare sagt än gjort!

Ta hand om dig.

ina

Äsch, jag gör det mest för att jag tycker det är roligt. Finns det något bättre än att göra folk glada? :)



Vet inte vilka biofilmer som visas nu, jag går så väldigt sällan på bio. Men den där Twilight har ju folk sagt så himla mycket bra om! Hoppas det blir en bra i alla fall, det går så många skitfilmer :P



Typ hela den kvinnliga delen av min släkt på mammas sida ska få varsitt halsband :P

2008-11-30 18:14:28 http://inabina.blogg.se/
Anonym

tack så mkt :) - mkt söt bild :D

2008-11-30 20:17:57
alexandra

va jag som skrev innan :P

2008-11-30 20:18:20 http://lawinborg.blogg.se/
Sessan ♡

Önskar dig massa god bättring söta!!

Din arbetsdag igår verkade allt annat än frestande måste jag säga blä Hoppas du slipper sådana i framtiden.



Önskar dig en strålande 1 advents kväll



//Sessan

2008-11-30 21:08:45 http://sessanochprinsessan.com
SagoElin

Hoppas du mår bättre imorgon söta du.. Lite sömn och extra kurande kanske gör susen?! Hoppas jag iaf :)

Kram

2008-11-30 23:11:33 http://sagoelin.blogg.se/
Lotta

Hoppas du haft en fin 1a advent =)

Kram på dig !

2008-12-01 01:46:42 http://lisenj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback