Lyckorus

2008-11-20 | 19:55:45


Är glad ikväll. Har två pälsar som ligger och vilar sig i varsin fin fin kasse ( se inlägget nedan). Otroligt nog så fick jag ringa till 5 olika butiker kl 10 imorse för att tillsist få tag i en 34a. Hade i en tidigare butik lagt undan en 36a, vilket jag kan tala om gladde min vän Lina. Så idag har det altså sprungit runt och fixats pälsar till höger och vänster haha.

Hann även med en tur till Stinsen innan staden kallade. Gjorde lite jobbrelaterade grejer på PO.P och sen sprang jag som hasstigast in på BR leksaker och gissa vad jag fann? Haha, jaa.. har ni läst i bloggen tidigare så kan jag säga att det är en mycket efterlängtad sak som fick följa med, till Flingan, MEN som får vänta till jul.. hihi.

Puss nu.

Kommentarer
juliasbullar

sweet! men jag bor i en sketen liten håla där inget tar slut! hahaha,



förövrigt så har jag aplånga arbar, alltså verkligen. APA. Så jag behöver no minst 36-38 iaf :D

2008-11-20 20:52:07 http://juliasbullar.blogg.se/
ina

Oow, jag DÖR! Vackertussar <3



Tänkte faktiskt på dig, men jag har givit bort det till en annan :( Men jag ska ha dig i tankarna ;)



Jag gillar också den combon. Mycket passar med brunt! Men Engla är ju inte BARA rosa heller, jag tycker ofta hon har olika färgglada kläder. En neutral prinsessa ^^



(skulle jag kunna få din adress? jag är snäll. lovar.)

2008-11-20 21:14:55 http://inabina.blogg.se/
ina

Du är utmanad förresten, titta i bloggen!

2008-11-20 21:15:50 http://inabina.blogg.se/
Lina Fina

Lycka lycka lycka! Ses imorn love <3

2008-11-20 21:53:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback