jobbe

2008-11-26 | 07:40:54


Ge mig sommar. Nu.


Har drömt hela natten om att jag ska jobba idag. Dock va det lite skuma drömmar som jag höppas INTE går i "uppfyllelse". Jag tror jag bytte tex om femhundraelva gånger, tog sönder kläder och var aldrig ute i butiken. Hm.

Åh! Juste, jag fick se Filippa K filmen igår. Hehe. Den ca fin, vacker och lite skör om man kan säga så. Det är releas party för den ikväll i en av Filippa K butiker och jag och Liza tänkte ta oss förbi efter vår planerade middag. Och nej Liza, inget big spender ikväll. Tänkte Donken med vin under bordet. Nej juste, det va ju innan Håkan.. hm..

Nu ska jag göra mig fin och sen iväg till jobbet!

Love.

Kommentarer
JOLINE I Ensam och ung mamma till 2!

okej det är ju bra =) jo då vi hade en bra dag. tog pulkan å gick en sväng efter dagis.

nu ska jag och thelma på babysim =)

fast jag har ingen lust alls med det idag, men men

msn?



anton går på bikupan =) nova då? har din syster fler barn?

Hehe har du aldrig vart här i edsberg =P jag bor ju ovanför ica ungefär.



hoppas du har de kul på jobbet :) kram

2008-11-26 13:12:13 http://jlns.blogg.se/
anna

ja,ibland kan man verkligen drömma konstiga drömmar!

Jag vill att det skall bli vår snart.

Vicki

Inne och kikar i din blogg. Sätter ett litet avtryck att jag varit här.



Är din lilla dotter med född 05?



Vicki

2008-11-26 18:54:24 http://fotbollsvicki.blogspot.com
ina

Designen är färdig nu, om du inte vill ha ändrat någe mer? Vågar inte göra så mycket när du sagt att du vill ha stilrent, har mest fixat med lite småpill som gör helheten, kanske inget som syns så där på direkten.

2008-11-26 23:30:05 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback