I might just love you forever

2008-11-19 | 19:29:39
Engla ligger nu nerbäddad i sängen med välling och sjuhundraelva gossedjur. Vi har haft kanske den ultimata mys dagen idag. Vi började med att bege oss till den stora staden för frukost på Grand Hotell. Engla hets åt bröd, bullar och kanske allra mest croissants. Hon satt lugn och fin, lekte med sina gubbar, ritade, kikade på båtar omvartannat i flera timmar. Hon är ta mig fan helt fanatstisk! Sen gick vi på stan med Liza, ett par skor till moí och toffsar till Engla fick följa med hem. Dock vet jag inte riktigt om skorna är några keeper, får se.

Liza är hemma nu. Ville bara göra ett förtydligande i detta. Hon är hemma och är vad man kan kalla en förvirrad människa. Dagar är upp o ner och tiden likaså. Haha. Lite gulligt är det allt.

Det senaste dagarna.



My girl is home!!



Och kanske värdens coolaste skor? .. och underbar krämer!



Nu ska jag krypa upp i sängen, kika på nya Gossip girl, dricka te och känna på mina nya skor.

Love!

Kommentarer
Liza

haha.. skulle den bilden symbolisera hur trött och virrig jag var eller?



Älskar.

2008-11-19 20:14:09 http://entvatankar.blogg.se/
VintageRetroPrinsessa

HETA skor till en het brud :0)





2008-11-19 23:49:27 http://bambii.blogg.se/
Sandra

Ah men jag döööör vilka coola skor!! Ge mig!!! :-) Hoppas allt är bra med dig stumpan!

Kram Sandra

2008-11-20 11:28:31 http://sandris.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback