Update; Onsdag.

2008-05-30 | 07:50:32
Onsdag var min lediga dag denna vecka. Den va mest soft men jag har faktiskt inte sedan dess haft tid att sitta ned vid datorn och blogga.

Var iaf på möte på Indiskas huvudkontor på Onsdag morgon, allt gick fint och Sofia har mailat ut alla mina lediga dagar i sommar till alla butiker. Känns skönt att jag fått ihop en hel del jobb under sommar månaderna, lite knapert hade det varit om jag inte haft de då jag inte har något studiestöd under den perioden.

Efter mötet så mötte jag upp mi siss och några från henne jobb i Humlan för lunch. Jag hade köpt en Sushi Wrap. Så jäkla oväntat. Men jo, den va faktiskt god och väldigt mättande!

image828image827

Sen träffade jag Lina och Frida. det blev fika och lite fönster shopping.

image829image830image831

Ih, vadå att det varit super väder hela veckan!?

Sen bar det av att hämta E och sen hem till Lina för en liten 'avskeds middag'. Hon åker ju sin väg på Söndag morgon. Hon ska jobba i Tokyo hela 9 veckor. Kommer sakna..

image832image833

Mer updates ikväll. Ska iväg till Indiska, Täby och jobba 10-19.15

Pussa



Kommentarer
Evelina

Jättesnygg mönstrad-kjol-outfit!:)

Ha en superb dag och hoppas ni har lika mycket sol som vi!:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback