Sunday.

2008-05-19 | 19:52:47
Igår va somsagt Jossan och Nova här på besök. Jossan klippte faktiskt Engla. Det började bli lite väl risigt i topparna och för att det ska kunna växa och bli lite längre måste det endå kännas fräscht. Så ja, någon cm fick ryka! Engla tycker bara det är roligt att klippas och sa senast idag "Mamma, kan du klippa mig idag?". Hehe.

image769image770

Trodde jag tog många fler bilder än jag hade gjort på Nova och Engla igår men neej det va typ 5 stycken och ingen av dem va speciellt bra (halv blundande, gapandes osv).

image771image772

Nova ser verkligen jätte stor ut mot Engla. Det stämmer iof att hon är större än E men E är väl iaf 5-10cm längre. Men min miiinii tjej är verkligen mini ;)

Puss hej.

Kommentarer
ina

HAHA, jag är snyggast ;) (eller kanske inte :P)

Har din syster slutat med bilddagbok? Hon är så galet söt, Nova ^^

2008-05-19 20:19:33 http://inabina.blogg.se
Liza

Din syster är ju såå vacker!

2008-05-19 20:48:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback