Sliten...

2008-05-30 | 20:50:53
Har slitit som ett djur på Indiska idag. Mina fötter värker och de snurrar i huvudet. Var kanske ingen topp ideé och dricka allt de vinet igår på personalfesten (SJR) och sen gå upp 06.30 idag och jobba, jobba, jobba, 9 timmar. Ingen hit! (bilder från igår kommer inom kort.)

Är iaf hemma nu och som tur var är Engla fortfarande vaken. Har saknat henne idag. Hann med lite små shopping till henne på min lunchrast idag. Blev lite smått som behövdes i lådorna. Kände också ett enormt HA begär inför ett par jeansshorts vi har på Indiska, de fick också följa med hem :)

image834image835

Jeans H&M (nya unisex avdelning), utsvängda och sten coola, 198:- Linne med Mimmi från H&M, härligt 'slitet' och tunt, 79:- Hårspännen med prickar H&M.

image836

Kalas fina shorts (till mig) från Indiska, 249:-


Nu ska jag mysa framför tv:n, inte gör något alls. Imorgon är det dags att jobba igen. Indiska på Hamngatan är det som kallar.

Jossan, David och Nova ska vara här hela dagen/kvällen imorgon och mysa. J ska passa E 12-17 då jag jobbar. Tror E o N kommer få super kul :)

Puss lovers.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback