Onsdagen.

2008-05-14 | 21:56:16
Vilket pissigt väder det har varit idag. Riktigt ruskigt med regn och kyla. Tur för mig att jag stått inne hela dagen och jobbat! Idag jobbade jag somsagt själv på Polarn, är från igår stolt anställd (där också). Känns super bra med ett till jobb, ligger inte så långt hemifrån och alla där är toppen. Älskar att vara där och alla männsikor där (när ska hon sluta älta, tänker ni?). Dock ser det mörkt ut för ekonomin att jobba där. Bara idag har jag köpt en klänning och en båtringad tröja (butte den randiga tunika jag köpte här om dagen, den va för tajt) till Engla. Tyckte de va så söta och kunde inte motstå. Har fotat henne i kläderna så ni får se sen :)

Hämtade Engla vid 17. 16.15 bussen kom inte av okänd anledning så jag blev någon minut sen. Engla stod och var iklädd ketchup från topp till tå när jag dök upp. De hade fått korv m bröd då det var 'fixardag' på dagis. Detta ville hon såklart att mamma skulle se så hon passade på att kleta in sig själv och sina kläder i ketchupen. Trevligt? Nja..

Vi begav oss iaf hem i regnet, vilket tog säkert 40min då Engla traskade själv och hoppade i varenda vattenpöl vi passerade. Jag tycker det är mysigt att gå hem med E från dagis och småprata så det får faktiskt ta sin tid (även i regn).

Nu sussar E och jag har hjälpt min little siss med läxor och grejs.

pussa.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback