Morning!

2008-05-10 | 10:01:09
Hej allihopa!

Jag har sovit som en prinsessa i natt och mår verkligen super bra idag. Vem gör inte de när man får vakna till solljus och fågelkvitter?

Idag ska jag möta upp Matte och hämta Engla vid Södrastation vid lunchtid. Jag fick låna henne idag för att gå på en barn teater upp på Mariatorget. Vi ska gå med Lina, Nina och hennes dotter Isabelle. Nina är makeupartisten som vi jobbade med förra helgen när jag och Lina plåtades tillsammans. Hennes dotter fyller faktiskt 3 år idag och vi tänkte att de skulle vara mysigt för dem att träffas. Självklart åker kameran med :)

Eftersom jag varit riktigt dålig på att uppdatera så glömde jag visa er ett ur sött kort Engla fick i veckan. Det står "Storasyster" Engla Slotte på kuvertet och sen är det ett brev till E som faktiskt blivit big siss för bara några veckor sedan :) Hon var överlycklig (kanske mest för 20-lappen som låg där i och hon skulle köpa glass för?). Gulle moster jag har.

image711

Hoppas ni får en toppen dag i solen!

Kommentarer
Marty

Hon fann inget hjärtljud igår heller, så min bm fick visa att inget var fel. Pucko. hehe

Ja de känns som en evighet kvar, o jag börjar svälla som en michelingubbe om fötter och ben nu! Jobbigt.

Ha en fin lördag, bra att du e frisk igen!!

KRAMEN

2008-05-10 11:16:11 http://martyshome.blogg.se
Lisa

Söt bakgrund på bloggen du har :)

2008-05-10 12:22:10 http://wlisa.blogg.se
lina

Låter som en riktig härlig sommardag :)

2008-05-10 13:05:43 http://linnaas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback