Jag är hemsk.

2008-05-09 | 14:55:17
Ja fy vad hemsk jag vait på update fronten den sista veckan. Ska verkligen bli bättring på de :)

Jaaa i Torsdags började jag helt sonika att tok kräkas, mindre trevligt om ni frågar mig. Jag va super rädd att de inte skulle gå över då jag skulle följa med C på en eventdag med racingen. Dock blev det bättre till morgonen och jag följde med!

Vilken dag sen! Vi åkte vid 06.00 och vad hemma 21.00. Snacka om att man var trött. Dagen hade bjudit på mycket bilar och faktiskt en tur i porschen för lilla Emilys del. Gick galet fort men C körde galant och jag tyckte faktiskt de va skoj, oväntat! Sen va de ett 3 timmars race och massa annat skoj. Allt detta+en hel dag med sol+en hel dag utomhus=dööööö bränd! Mina kinder hettar i skrivandes stund och har gjort så hela dagen. Jag är KNALL röd på kinder och näsa. Iof så är det ingenting i jämförelse med C kompis Jonte som (stackarn) var blodröd i heeela anisktet och armarna redan igår. Han har ett sådant pigment som gör att de är en hel omöjlighet att bli brun, han blir bara röd. Kan bara tänka mig hur det hetta på hans kinder idag ;)

Nu är lillan min påväg till sin papps och ska vara där över helgen. Hon var positiv och glad över att äntligen få träffa pappa igen men hade såklart att skiljas på dagis idag. Många pussar genom grinden följt av endlösa vinkningar.

Puss o hej.

Kommentarer
Barbamorsan

Vilken tur att du
kryade på dig, inte kul att missa en sådan heldag =)

2008-05-09 22:57:28 http://barbamorsan.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback