Godmorgon alla glad.

2008-05-26 | 09:09:15
Hoppas ni är glada idag iaf för jag är varken speciellt glad eller pigg. Jag vet inte vad det var men det var super svårt att somna igår, trots att älsklingen höll om mig. Detta resulterade såklart i en tok strejk imorse. Jag hade ingen lust alls att kliva upp ur sängen, kunde ha legat kvar där hela dagen utan minsta problem. Dock kallade jobbet.

Sitter på ENEA idag också, precis som i fredags. Måste ju tjäna massa pengar så jag kan skämma bort mig och Engla (right!?) haha. Ska gå vid 16 då dagis har vårfest, vilket innebär massa sånger och fika. Mysigt, jag missade förra året.

Helgen har varit mer än trevlig. Var ute med Lina, Liza, C och 2 av hans vänner i Fredags. Var sjukt roligt förutom den lilla insidenten då jag trodde att Fredda (C:s kompis) var C som stod tryckt mot en tjejs rumpa och dansade lite väl tätt. Det blixtrade till i huvudet och jag slog honom stenhårt på ryggen, fick tom blåmärken på fingrarna av slaget. Lite mindre lyckat, men men.

Lördagen
var en lugn och mysig historia hos Alx och Sandra i Uppsala. Vi grillade, drack vin och kollade fiasko schlager. Bilder kommer senare, glömde sladden.

Söndag då.
Fick inte mycket gjort, vaknade först vid lunchtid. Hann med en liten familjemiddag hos C och sen var det mys framför tvn. Något som var mindre mysigt var poltergist klippen vi tittade på på youtube.

Nu ska jag försöka boka lite biljetter till Gotland och Öland bla.

Puss o hej.

Kommentarer
Dress Like a Princess

God morgon! :)

Ida frank

underbara bilder på headern, är det du på bilderna?

I min blogg säljer jag lite kläder, vill du se alla kläderna samlade som jag sålt och har till salu så finns det en kategori som heter (KLÄDER?). Jag har sålt en del men har även JUST NU en supersöt jeanstunika till salu för endast 140kr. Den är söt och i superbra skick. Nästan varje dag lägger jag upp en ny sak som jag vill bli av med, som kan bli din. Det är allt från smycken till jeans till skor, till klänningar, tröjor osv.. Håll utkik vet jag. Hittar du inte något idag hittar du kanske något om några dagar? Vem vet. Finns på msn [email protected] om du hittat något så kan du adda eller bara kommentera bilden på min blogg. . www.ifrank.blogg.se

KRAM!!

2008-05-26 09:14:50 http://ifrank.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback