Friday.

2008-05-03 | 10:29:37
Igår va en topp dag. Plåtningen gick super bra :) Blev nog rätt coola bilder. Tror det blev 4 olika looks varav 2 med både mig och Lina. Vi blev inte klara förens framåt 19 tiden och då åkte vinet fram och gottis sallad. Blev en riktig hel dag-kväll som slutade på Rich för mig. Där ringde min kära pojkvän och var alldeles för full för att vingla omkring ensam på Sthlms gator så jag begav mig till hans undersättning (typ?) haha.

Lina tog massa bilder under hela dagen/kvällen. Ska försöka få dem senar idag och lägga upp! Har bara några jag tog med min mobil..

image690

Rich. Jäkligt najs.

image691

Nina och Patricia. Lovely!



Nu har jag och Engla pillat in frukost. Engla är ju sådär halvtänd på mat efter sin magsjuka, men vi jobbar på :) Idag ska vi troligen in till Mariatorget och nyöppningen av något ban-bok-café, typ. De bjuder på glass och massa mys. De har tydligen mini av allting också. Mini mackor, mini glass, mini-allt! haha.

Kommentarer
hannistyle

mysiga bilder!
hoppas du får en kanon dag =)

2008-05-03 10:33:26 http://hannistyle.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback