Bästisar.

2008-05-05 | 22:12:19
image701image702

Tänk att just jag har en sådan tur att ha just Lina som min Bästis. Är så otroligt lycklig och glad över att hon finns och förgyller mitt liv. Att hon alltid bryr sig om än för mycket ibland, och finns där när jag behöver, natt som dag.

Med Lina är allting lätt, livet, Allt! Ingenting utgör hinder eller problem, det gäller bara att se på saker med rätt inställning och med rätt ögon.

Hon kan lätt som en plätt vända ett pissigt humör (som infinner sig titt som tett hos mig)  och få mig att tänka med klarhet. Få mig att förstå att just de där inte är värt att lägga ned en massa energi och tid på, det blir ingen lycklig av.

Tänk er en människa som blir lycklig bara av att shoppa, bara en sådan sak. Det är fan fantastiskt. Är hon surmulen så blir det shopping för att lätta på hopen av moln. Hon säger ofta att hon känner sig lycklig och upprymd. Det är faktiskt inte så många som ärligt kan säga att dom känner sig lyckliga. Lika så kan hon säga att hon är arg just idag. Att livet inte är roligt idag. Det sköna är då att jag vet, jag vet, att imorgon är de bättre igen. Med Lina håller skitsaker aldrig i sig.

Vi har känt varandra i snart 5 år jag o Lina. Hon är gudmor till mitt barn och ta mig fan den bästa vän jag någonsin kommer att ha.

Lite mycket Kärlek.

Kommentarer
nea

du liknar Agnyess Deyn (stavning?) på bilden!
hot. =)

2008-05-06 20:29:28 http://crystallips.blogg.se
Micha

Vad fint skrivet! Håll hårt i den vännen! =)

2008-05-07 13:14:18 http://eyeofstone.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback