Våga

2008-03-11 | 09:18:57

Jag känner mig faktiskt lite fin idag.
Oftast när jag har gått utanför dörren så ångrar jag allt jag har tagit på mig. Det brukar bara kännas fel och inte som mig. Jag tror detta mest beror på att jag byter kläder typ 5 gånger varje morgon fast att jag borde ha hållit mig till den första outfiten.

Idag iaf hann jag inte med en massa byten så det blev svart hög svin tight kjol från gina, svart tunnt linne från H&M, puderrosa kort lite tjockare t-shirt från Monki och min klocka från SWATCH (fick av älskling i julklapp). Fast ändå, det som känns bäst är att jag har min nya trenchcoat jacka från Monki. Den är svin snygg. Jag har varit lite velande och hade tankar på att lämna tillbaka den men idag när den fick komma ut i ljuset så är den fanimig grym!

Jag hoppas hoppas att LoL vill äta lunch med mig och kan smita från skolan lite tidigare :)

image199

Jag gillar när folk vågar. Jag skulle också vilja göra det lite mer.

Nu ska jag smörja nagelbanden. Hej


 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback