segdag

2008-03-02 | 12:02:38
Orkade inte blogga något mer igår som ni säkert märkte. Jag var sjukligttrött hela eftermiddagen, kunde knappt hålla ögonen öppna när jag och C skulle kika Gossip Girl.

På förmiddagen, innan min smärre sömgående uppenbarelses, så skjussade C in mig till Söder. Där sprang vi i regnet till Monki på Götgatsbacken. Självfallet fanns inte jackan, vad trodde jag egentligen?

Men, tatta! Dom ringde ner till den 'nya' butiken i Skrapan gallerian och där hade dom allt kvar en som snabbt hängdes undan i mitt namn. Fort fort ut i regnet och i språng till bilen som råååkade bli fel parkerad i all hast. Ingen böter denna gång, pust.

Jackan va verkligen biiiig, super oversized men ack så cool. Provade den svarta för att vara på den säkra sidan färgmässigt. Tyckte inte den var så fasligt dyr faktiskt, 600kr! Mor min skulle betala halva också och vad är 300? Ska prova den lite mer ikväll när jag flyttar hem igen efter en helg hos C.

Ska ikväll också, efter lillan somnat, lägga upp alla bilder på kjolarna jag sytt samt på nya jackan :) har varit sjukt dålig på bilder men jag har inte haft någon sladd till mobilen.

17.30 ca ska jag hämta lillan på Södrastation. Jag längtar.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback