Present Nr.1

2008-03-11 | 14:02:35
Har precis mottagit dagens första present!
En brun skinn väska från Åhléns, den e kalas fin och sådär lagom stor, eller liten om man väljer att se det så.
Present givaren var ingen mindre än moí! (Tyckte jag kunde låssas att den var från Engla eftersom vi har gemensam ekonomi ;))

Glömde säga att jag för det första köpte världens vackrast blommiga tyg igår som snart kommer få anta formen av en kjolis till mig, och antagligen en mini variant till Engla. (ååh fy va töntigt!!) Men de är verkligen så vackert med stora blommor, inte sådär retro 70tal utan mer romantiskt. Lina har likadant, såklart.

För det andra bakade jag en cheescake, en sockerkaka och gjorde torsk med kryddsmör tomat och vitt vin till middag igår. Vill väl anatagligen bara berätta det här för att jag själv tycker att jag var något av en hurtbulle.
Engla var till stor hjälp vid sockerkaks bakandet och såg till att tillagningstiden gick från 5 minuter till 35 ;) Älskling!


image200
Fick en komentar om att jag var lik Mia Farrow i hennes yngra dagar. Tycker ni de?

Älskar C.

Kommentarer
Liza

Jag kan skicka ett sms till till dig. haha

Pusss på dig födelsedags barnet!!!

2008-03-11 15:36:04 http://entvatankar.blogg.se/
Petra

Grattis! :)

2008-03-11 17:18:26
Anna

Grattis grattis! Och ja - det finns en viss likhet med Mia Farrow. På DEN bilden iaf :)

Ha en fortsatt härlig födelsedag!

2008-03-11 18:43:09
keffanna

Grattis!

2008-03-11 22:50:20 http://fikasugen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback