Påskafton

2008-03-22 | 18:32:51
image276image277
image278

Idag har Plingan sin röda kjol som Liza sytt, vit tröja från polarn, bruna strumpisar, nya vincent skorna och nya hårspännen och diadem. Söt som socker måste jag säga!

image279image280
image283

Gulligaste kussisarna var som alltid super glada över att återse varandra. Jag kan lungt säga att dom har haft sina duster under eftermiddagen/kvällen, haha.

image281image282

Barnen fick super fina Pippi väskor av min moster och hjärt väskorna hade jag köpt till dom, jag tycker dom är sååå söööta!
(mor min har tappat minnet och hittar inte hennes presenter till N och E, hahaha)


Nu ska vi äta lite efterrätt. Känner mig tok stoppad av godis och påskmat. Barnen sitter med varsin liten godis mugg och sjunger i soffan, underbart!

Puss hej

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback