Paket dags!

2008-03-10 | 15:06:02
image190image191
image192image193


Idag när jag och Engla kom hem så väntade där ett fint paket. Engla sa direkt:

"Vaaaad kan deee vara mamma?"

Vi tog fram lite mellis, sen slog hon sig ned med paketet och började öppna. Söt som hon är sa hon helatiden:

"Åååh!"
(av egentligen ingen anledning, gulle!)

Sen när hon väl fått upp de, med liite hjälp kanske, så säger hon som alltid:

"Tack snääälla mamma, tack snälla! Tack snälla. Åååhhh!!"

Det känns alltid så uppskattat att ge Engla någonting, fast detta kanske inte dirket var från mig, men hon blir ALLTID så glad och upprymd. Tackar tusen gånger och åar sig massor. Gulle!
Tyvärr så är min kamera hos C så jag fick ta med mobilen, därav kvalitén. Fick också en bild med kjolen på, dock kanske inte den bäsa men så ni ser iaf :)
Den passar som ett smäck verkligen, sååå bra och fin!!

image194

Hon var ju tvungen att dra på sig stövlarna och stoppa in tröjan också, haha gulle griiisen! men visst va den helt perfekt? Sen var det en brun också. Pauline heter tjejen som har sytt dem, kolla in hennes blogg!

Puss o hej

Kommentarer
Line

Ih, stora tjejen ju, med stora magiin :-) Hon har verkligen blivit stor lilla dockan. Så söt så. Mår ni bra? Kram

2008-03-10 15:54:05
keffanna

Vad fin kjolen var på. Pauline kan sy. :)

2008-03-10 15:59:01 http://fikasugen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback