Dagen i bilder

2008-03-17 | 20:49:57
Jag och Liza begav oss från skolan idag och raka vägen till Hammarbysjöstda där vi plockade upp mina nagel grejer som jag måste använda nu i 2 veckor (vet inte riktigt vad jag gillar dom dock..)

image228


Sen drog vi till Max och var faktiskt oväntat nyttiga, haha, kolla själva :P


    


Ja, vad ska man säga? Vi åt hamburgare i ett jävla salladsblad. Ser kanske inte så smariigt ut men faktiskt, det var riktigt gott. Både jag och Liza blev positivt överaskade. 

På sista bilden ser ni en söt Liza med ett mycket sött halsband från Indiska. Jag införskaffade mig ett eget i Fredags när jag jobbade och vet ni vad det kostar? 20kr!! Okej kanske inget att skyllta med men jag tänkte tipsa er ifall ni har vägarna förbi en Indiska butik.

Jag är såld, döende, säg vad ni vill men jag har hittat det perfekt skorna och idag fanns dom i MIN storlek! Jag är överlycklig. Jag hade inte pengar med mig idag men imorgon gott folk, imorgon slår jag på stort. Dom är så fantastiska, helt kalas grymma. Ni lääär ju få se dom imorgon när dom är i min ägo :)

Efter vändan på stan skyndade jag iväg mot tåget och off to dagis! Iiih skulle ju hämta min underbara pärla!!

Pärlan var extra glad idag och sprang som en toka med armarna öppna och pussade mig och ropade "mamma, mamma" . Så mysigt med ett sådant välkomnande. Hon blev till och med arg på en liten tjej på dagis som ropade på sin mamma "det är faktiskt MIIIN mamma, INTE din!!" sa hon argt och höll om mina kinder. Haha.

image234
Flingan, väl hemma med parapluuuet i högsta hugg.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback