agenturer...

2008-03-20 | 09:58:58
Igår va en fin dag på många sett. Jag och Liza sprang runt i stan utan egentligen några givna mål. Vi köpte inte heller mer än en varsin lunch på Hurry Curry, mycket gott.

Hade dock en del tjaffs med min agentur igår. Dom hade en hel del åsikter beträffande om jag skulle göra det här nagel jobbet nästa fredag osv. Jag tycker dom är så otroligt nonchalanta ibland och blir bara irriterad. Dom tyckte helt enkelt inte att jag fick "tillräckligt" med pengar. (nej eftersom dom tar mer än 50% av min lön!!) Jag har pratat med Anna-Lena och hon lungnade mig så jag ringde upp agenturen och sa att jag ivillketfall vill göra den här plåtning, super skönt att inte alltid göra som alla säger utan som jag vill.

Inatt har E sovit hos Matte, dom skulle fira lite för-påsk. Ska hämta henne senare och ska även slänga upp bilderna från detta års påskutstyrsel :) gulle grisen!

Nej nu väntar jag på att C ska komma från jobbet så jag har någon att pussas med.

Ha en mys dag i solen.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback