Trötter

2008-06-04 | 22:22:27

Dagen har varit mysig. Vi har varit ute och vattnat gräset, lekt och hoppat studsmatta. Studsmatta är livet, enligt Engla. Det kan jag lova. Hon älskaar att hoppa och springa. I år känns det så mycket säkrare också eftersom Nannie köpte ett skydd att ha runt om.

image863image864.

J
ag trodde faktiskt att jag skulle hinna betydligt mycket mer än jag gjort idag men det kan bero på att jag själv känt mig lite små hängig. Halsen som värkt sedan slutet av förra veckan värker som aldrig förr, och nu känns det som att det börjar gå upp till öronen. Vill inte!! Men vi håller tummarna att det inte är något.

Lina ringde ikväll. Saknar henne och blev glad över att få höra hennes röst. Fy sjutton gubbar att hon ska vara borta så länge.. Klockan var 00.30 i Tokyo när hon ringde och hon drack vitt vin och tittade på OC som hon fått låna av mig. Söt nöt!

Imorgon ska jag jobba på Indiska, Täby 13-19.15 och eftersom Flingan mått prima idag ska hon till dagis och sen hämtar mommo & nannie henne.

Love love.


Kommentarer
keffanna

Får man fråga vad hon gör i Tokyo?

2008-06-05 07:28:42 http://fikasugen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback