Seg, trött & Jobb.

2008-06-24 | 10:15:42

Idag är en super seg dag och självklart är jag tvungen att jobba. Jag som trånade efter jobb hela förra veckan när jag bara gick hemma och inte fick något gjort alls, nu vill jag inget att annat än göra ingenting. Det suger också att C kan ligga kva och gotta sig i sängen hela långa dagen om han så känner för det medans jag är ute och sliter (!?) och jobbar. Okej, nu tog jag kanske i.

Är altså ENEA, igår var det Indiska och likaså imorgon. Jag köpte lite bas kläder igår från Indiska som precis kommit in. Kan tipsa om att hålla utkik det närmst veckorna då jag vet att Indiska kommer få in bla 2 par super söta ballerinaskor. Mer kan jag inte säga, men håll utkik :)

Ikväll kommer C mamma, Daniel och mormor förbi på middag. Jag tror vi kör grillat, ungnsbakad färskpotatis, tzatsiki och antagligen en nice marängswiss till efterätt. Orkar inte avancera mer.



Snart (hm) kommer Flingan hem! På måndag smäller det och jag måste verkligen storstäda innan..

Pussas


Kommentarer
Josefin

jagkommer och käkar efterrätt hos dig;)

2008-06-24 10:21:46 http://sameoldstories.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback