rubrik

2008-06-11 | 18:58:22
Har kännt mig mest nere och hängig idag. Varit super trött och irriterad. Nu är allt lite bättre och jag har betalat alla planerade resor i sommar, Rom, Gotland och Öland. Känns skönt att ha det avklarat, även om kontot ekar lite väl tomt förtillfället. Kan också bero på att jag klickad hem 2 par skor tidigare under dagen, dock var dessa på rea och kostade inte mer än 294:- med frakt. Tycker det va bra pris för 2 par skor som är väldigt klassiska och antagligen kommer funka för det mest, kanske inte de grymmaste jag sett men praktiska och bra :)



bilder: ellos.se

Nu sitter Engla och tittar på Pippi men snart ska vi upp och bada och sen ska hon hoppa i säng och sussa. Jag ska inte gör så mycket mer än vila, kika på förlossningsgrejs på tv och dricka te.

Lina ringde förut, hon är verkligen finast.

Älskar.

Kommentarer
Marie

Snygga skor.

2008-06-11 19:31:30 http://marie1982.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback