Planlöst seg

2008-06-15 | 14:33:05

Känner mig seg idag, sådär seg som man blir utav att inte ha några planer. Jag känner mig lite planlös inför nästa vecka, det är nog det som känns.

Jag har, som det ser ut idag, bara en dag med jobb den kommande veckan. Självklart är jag medveten om att dom ofta ringer från Indiska och behöver hjälp och det är väl vad jag hoppas på. Hatar att bara gå runt och inte göra något alls.

På Onsdag åker hela familjen inkl Engla, till Gotland. Dom kommer vara borta ca10 dagar. Jag kommer längta ihjäl mig efter min pärla men jag vet att det är roligare för henne att mysa på Gotland och ha "sommarlov" som hon bett om i snart en vecka, än att behöva gå på dagis! Jag ska bara vara hemma och jobba, tyvärr, men vi beyhöver pengarna. Vi ska ju somsagt vara på Gotland hela vecka 28, då i pappas hus.

Idag händer inte mycket alls, precis som igår. Har storhandlat inför de dagar då Mamma och A inte är hemma och jag och C ska passa huset. Blev en hel del. Planerat lite maträtter och så, hatar att inte veta vad man kan äta. Bäst är att bestämma när man har lite fantasi och seda skriva ner en lång lista och plocka fram när fantasin tryter.

Ska självklart lägga upp allt från PO.P rean och min nya bikini snart, har bara inte haft någon lust ännu.


Kommentarer
Liza

Puss

2008-06-15 21:54:47 http://entvatankar.blogg.se/
Nina

Söt blogg du har. btw besök gärnamin blogg. kram

2008-06-16 01:36:47 http://shoppingmania.blogg.se/
josefin

Rösta på mig i Svensktoppentävlingen! :D fiskar röster

Röstar gör du via sms. Skriv P4sörm, gör ett mellanslag och nummer 5. Det går bara att rösta en gång per simkort.

Sms:et kostar 3 kronor och du skickar det till 72250.

Rösta kan du göra från och med idag till och med midnatt den 16 augusti.

2008-06-16 13:08:33 http://sameoldstories.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback