Packat & Klart

2008-06-17 | 13:40:27
Jag har packat för fullt hela förmiddagen. Vill inte att jag ska stå här hemma sen och Engla på Gotland och komma på "fan, hon glömde de och de..".

Så nu efter en noga genomgång av Englas lådor samt garderob har jag fått ihop en bra packning för alla väder. Självklart ska E få packa en ryggsäck med leksaker, gossedjuren, kritor och annat när hon kommer hem. Men det överlåter jag till henne.

Det som ännu inte packats är sådant som regnkläder, stövlar,fleece & grympaskor men det är på dagis och får läggas ner senare.

Imorgon vid 12-13 tiden kommer dom åka hemifrån, som det ser ut nu kommer jag stå på trappan och vinka. Kanske fälla en tår. Nej usch vilken jobbig mamma jag är! Men kanske i smyg, inte så att någon ser. Sen kommer väl C och joinar mig efter jobbet så jag slipper känna mig lämnad och ensam så länge :)

Pussas.

Kommentarer
Lisa

snygg blogg du har =)

2008-06-17 14:55:59 http://lisaholmqvist.blogg.se/
Dennis

Äntligen någon med en perfekt och prydlig packning.. :) Jag slänger bara ihop mina saker... haha ^^

2008-06-17 15:16:41 http://www.dennism.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback