Lovers!

2008-06-22 | 20:39:03
Hej mina lovers.

Har haft en super mysig midsommar i goda vänners sällskap. Hur var er??
Vi hade en hela dag/kväll/natt här hos oss med allt från sillunch till poolbad och dansmatta, topp kväll med andra ord. (Fler bilder kommer inom kort). Gårdagen var en lungn historia och jag och C mös mest hemma, grillade och kikade film och fotboll.


regn -sol-sol-regn osv.

Idag har jag jobbat på Indiska, trevligt värre och flera inköp. Imorgon, onsdag och slutet av veckan är också vigt åt Hamngatan, skönt. Älskar mina arbetskompisar och dagarna går verkligen fort där.

Nu badar C och 2 av hans kompisar i poolen och jag ska kika fotboll. Jag jobbar somsagt imorgon och killarna ska nog ut ikväll.

Har pratat massor med min prinsessa och igår var hon så söt och sa "Mamma, jag kommer hem till dig snart. Då bli du glad igen!" Lilla fina sessan min.

Pussa!

Kommentarer
Lotta

Vilken trevlig midsommar ni verkar ha haft =)

Vi hade lite grillfest här hemma !

Jag jobbade ju förstås hela helgen oxå, tur bara att vår lilla butik inte har öppet så länge på helgerna.

Gulligt samtal du hade med Engla, förstår att du måste sakna henne i massor !!

Ha de så jättebra, Kram =)

2008-06-23 00:07:17 http://lisenj.blogg.se/
Josefin

gud så mysigt!=)

2008-06-23 00:52:24 http://sameoldstories.blogg.se/
ina

Du har blivit utmanad, läs min blogg! ;)

2008-06-24 01:14:21 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback