Lilla Stjärnan.

2008-06-10 | 14:40:30
Det blåser som sjutton gubbar där ute idag. Själv sitter jag i tryggt förvar inne på kontoret och blickar då och då ut på det svajjande träden. Jag hoppas att det håller. Hum.

Jag och Jess gjorde Kista en snabbis på lunchen. Åt lax med klyftpotatis och snackade skit. Sen blev det en sväng in på H&M för att köpa en fin klänning. Jag hoppas den är fin på också.. Sen bytte jag ett linne jag köpt på Indiska till Renée, C mamma, till två linnen istället. Fin Fint. Ska fota klänningen sen, om det passar vill säga, samt lite annat kraffs jag lyckats handla.

Har just slängt iväg ett super rörigt och super långt mail till min Lina i Tokyo, hoppas hon ser det idag. Saknar henne.

Snart, eller om en timme eller två så ska jag åka och plocka upp min Lilla Stjärna. Hon har varit borta hela långa helgen från mig och idag kommer hon äntligen hem igen :) Visst är det skönt att få sin egen tid och inte behöva trixa och fixa för att få ihop saker men samtidigt är det så skönt när hon kommer hem igen. Saknar att leka, läsa och busa ju! Vette sjutton hur jag ska klara mig utan henne i hela 10dagar när mamma & A lånar med henne till Gotland samt Gotskasandön. Jag ska jobba en massa så jag kan inte följa med :( Vi har våran Gotlandsvecka vecka 28! Längtar.

hej.

Kommentarer
Jen

mysigt :)

aa de gör jag, jag har mitt lilla egna här hemma medans jag håller på att utbilda mig till konditor :)

lisa

jaa livet är inte lätt ibland och pojkvänner är inte o leka med vissa gånger :p haha.



Hur gammal är Engla?

Josefin

tjoflöjt :) haft en bra dag?

2008-06-10 21:52:02 http://sameoldstories.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback