det är så jag säger det.

2008-06-14 | 12:15:28

Det var underbart, fantastiskt. Något som inte går att beskriva med ord hände i mig när han kom upp där på scenen igår. Jag blev överväldigad och snudden på rörd till tårar. Han är så jäkla fin Håkan, allt han göra, när han dansar, sjunger, hoppar, skrattar. Han är så levande, på något sett outgrundligt vis.

Skitsamma tänker ni nu, du låter bara som en drömsk fjortis som inte vet någonting om livet. Men vet ni, det skiter jag i! Jag är gärna en fjortis när jag ser Håkan, jag skriker gärna och fäller en tår, det gör inget när han är där.







Håkan får en oväntad h uppkastad i handen. Ha.



Jävlar så underbart!


Kommentarer
Liza

Fint. Åh. Ett kärleksbrev skickat tusen gånger. Det är så jag säger det. Tro och Tvivel. Finast





ps. Jag röker faktist inte..haha. Även om det ser mörkt ut just där ;)

2008-06-14 12:58:13 http://entvatankar.blogg.se/
lisa

ååh håkan, jag älskar honom, såå sjukt bra..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback