En Ängel på trappsteget.

2008-07-22 | 22:12:03

Igår gjorde jag och C en spontan tripp till Uppsala. Vi hade planerat en myskväll med chips, dipp och gottis framför tvn men icke. Alx ringde och ville att C skulle komma och spelar något racing spel med honom och då ville S att jag skulle hänga på så vi begav oss! Hade en super mysig kväll med lite vin, melon och chips. Sen försökte Alx bjuda på glass men den va rätt obefintlig ;) Vi stannade iaf över natten och C skjussade mig i iiil fart till jobbet imorse och jag kom prick i tid :)

Har inget extra ordinärt att rapportera om från jobbet idag förutom att det va pissigt lite med folk och jag köpte fina saker till Engla. Annars n a d a. Hur snabbt tror ni då mina 7.5 timmar gick? Usch, vill inte ens prata om att jag ska jobba 3 dagar till på samma sätt.

Till dagens höjdpunkt då!
När jag kom innanför dörren här hemma nu ikväll, vem tror ni inte står och kikar i springan om inte; ENGLA! Åh, min fina, söta, fantastiska unge. Hon verkar vara super glad att vara hemma och har sprungit runt som en tok och spexat och haft sig. Många pussar och kramar har vi också hunnit med :)

Somsagt så köpte jag lite smått till E idag från Indiska, när man har varit borta måste man väl få en homecoming present? Eller vad säger ni?




Alltihop är från Indiska och jag kan varmt rekomendera pärlasken för små pilliga prinsessor! De är super fina pärlor i små pillerburkan samt snören och riktiga fästen med knäppe. Kostar endast 129:- Grymt, KAP!

Nu sussar sessan gott i sängen. Somnar nu helt och hållet själv utan undantag. Hon har vuxit milvis under dessa veckor (mentalt altså ;))

Snart kommer C och vi ska kika Flight of the Concords eller vad det heter, haha.

Kärlek.


Kommentarer
ina

Söt kan du vara själv! :P



Det är en lösenordsskyddad blogg för mina allra nästaste läser, är det irriterande? tss :)

2008-07-23 09:14:03 http://inabina.blogg.se/
ina

Du kan få lösenordet i en kommentar om du tar bort den så fort du ser den? :P

2008-07-23 09:21:40 http://inabina.blogg.se/
sandra

åh, snyggt!

2008-07-23 11:54:34 http://marinoni.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback