Drinks

2008-12-06 | 10:16:58
hej mina vänner.

Tack för alla "värmande" kommentarer om idioten som hållt på och röra till i min lilla internet värld. Men som några av er skrev så har jag kollat med ip-adressen och vet snart vem som bytt mina lösen och förstört, känns skönt men lite konstigt. Hur hanterar man det när man vet VEM som gått in och velat förstöra för mig? Jag lär blir sjukt arg och hatisk.

Sov hos syster i natt. Mös framför idol, drack "dagens", käkade donken och målade naglarna. Mys! Engla är hos M i helgen och skulle på bio med farmor idag. Förövrig så känns det lite knepigt att se sin dotter på stora affischer överallt, haha. På det JÄTTE stora så ser man verkligen hur hon kniiiiiper igen ögonen, hur lätt är det att låssas blunda?

Idag ska jag jobba på indiska hamngatan. Ska göra det tills på torsdag då jag har två dagar ledigt och sen påt igen. Sen efter jobbet blir det off to Riche, middag och drinkar. Sen hem till min kärlek och sova, saknar.

Älsk.

Kommentarer
anna

Härligt med en myshelg!

Vad otäckt det lät det som hänt att nån låtsas vara du på internet. Jag visste inte ens att det kunde hända! Hu!

Caroline

Men det måste ju vara en häftig känsla att se henne på affischerna... du måste känna dig stolt!

2008-12-06 17:52:42 http://carromeller.blogg.se/
El Diva!

Du är fin!

2008-12-07 21:03:52 http://diamante.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback