Verkligheten kallar.

2008-08-19 | 14:58:51
Skolan är igång och verkligheten kallar. Känns rätt hemskt att vara tillbaka i skolbänken med allt vad räkenskapsanalys, balansräkning heter.

Jag och Liza såg likadana ut när vi trippade in på skolområdet igår förmiddag. Randig halsduk, beige respektive brun tjocktröja, high heels, glajjer och knut. Rätt fint om jag får säga det själv.

Igår kom min Engla hem igen, underbart, som alltid. Jag, Liza och Lina plockade upp henne oh traskade backarna upp tills de små treårs benen inte orkade längre och bad om bärning. Lina ställde upp (den enda som var smart nog att bära låga, stängda skor när regntunga moln hängde över oss). Engla var som alltid glad tills hon slockande i säng vid 19 tiden. Den ungen altås, hon är något alldeles, alldeles extra.

Dagen spenderas hos Liza med budgetering på schemat, det är ungefär lika upphetsande som det låter.

Pussa.

Kommentarer
SagoElin

Budgetering lät inte ett dugg upphetsande faktiskt ^^ Däremot småflickepromenad :) Mycket mysigare :)

2008-08-21 09:42:34 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback