bvc

2008-08-14 | 12:28:46
Jag förstår inte vad det är som gör mig så trött! Idag är jag helt slut och livet känns mest planlöst, fast att jag har massor inplanerat i helgen, framöver och massa roliga kalas och annat inbokat. Vad hände? Är det vädret? Hjälp, vill bara att det ska sluta så jag kan vara super pigg och full av lust och liv.

Idag iaf så har jag och E softat hemma, haft de riktigt mysigt med pusselläggning, doktor lekar och gemensam matlagning. Är inte det de bäst? Att laga mat tillsammans. Jag tycker det är så otroligt mysigt och det är så roligt när Engla lär sig nya saker och visar mig vad hon redan kan. Åh.

Aja, mindre roligt är att vi straxt ska ge oss ut i blås vädret till BVC. Hålla era tummar och tår att min lilla blivit liiite större!






Kommentarer
Anonym

gullunge!

PUSS

2008-08-14 12:52:17
elin

du har nog världens finaste lilla tjej! jag blir helt kär.

2008-08-14 12:57:38 http://elinelversson.blogg.se/
Maja

Hehe.. det är bra att grunda med glass innan invägningen, hihi! Minns när jonas var riktigt liten (2,5 kg) och man gick och vägde varenda vecka.. då hoppades man verkligen att han inte skulle bajsa eller spy precis innan och så ammade jag typ i väntrummet, haha. Allt för de viktiga grammen! :-) LYCKA TILL!

2008-08-14 13:56:28 http://majao.blogg.se/
Anonym

Men hon ser ju helt normal ut? Inte så liten?

2008-08-14 14:39:46
Mattias

Hon är inte så liten (längre?). Vägde 11.5kg. Allt gick bra och hon är kry och glad. Kunde sina saker och allt :D

2008-08-14 15:15:07
emily

anonym - Hon är alldeles perfekt, lagom och allt det där :) Men den största har hon aldrig varit, men det gör absolut inget. Jobbigt är det dock att många läkare tyckt det och gjort det till en grej för mig :(

2008-08-14 20:54:51 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback