Det blir en dag på Skansen

2008-08-12 | 20:32:48
Hej mina vänner.

Är tillbaka nu efter ett super långt uppehåll (igen!?) Har inte haft något roligt att skriva om eller ens haft någon lust att skriva. Har varit mycket jobb de senaste veckorna, och nu är det äntligen över. Jobbar bara på Lördag innan skolan sparkar igång igen, hjälp. Ska inte heller jobba med vem som helst utan min egna och fantastiska Liza Fiss, dom hade panik i Västis och behövde mig som standin, ih så skoj!

Har varit ledig nu sen i Fredags och jag har hunnit med mys, härlig inflyttningfest hos Erle Erland och ett skansen besök med Liza och engla. Dock fick vi stå ut med ett korta anfall av regn men annars var dagen hur mysig som helst och innehöll allt en dag på Skansen ska innehålla.



Promenerar upp för backen, mot djuren! Engla är på topp, Liza likaså!



Från att rida Dalahäst till hällregn, bokstavligen.



Åka bil va en hit!



KÄRLEK!



Engla och L försvann iväg och pumpade icke befintligt vatten i en pump på en innergård.



Sen blev det till att rida, min stora tjej!



Flygplans åk var ännu en hit, dock lite snålt om tid..



LYCKA!



Vad tror ni, hade vi mysigt eller vad?

Hjärta.

Kommentarer
Liza

meeh, haha du kunde väl valt den fina bilden på oss där jag ser normal ut haha...



Älskar!!

2008-08-12 21:02:34 http://entvatankar.blogg.se/
Lotta

Vilken mysig dag =)

Jag undrar jag vem som hade mest skoj i karusellerna, du såg rätt road ut med att ratta bilen, hehe =)

Lilla goa Engla, vilka ögon hon har !!

Ha de så jättegott, kram =)

2008-08-13 00:01:20 http://lisenj.blogg.se/
ina

Åh, haha! Den där pussbilden får mig att vilja vara meeeed :D

2008-08-13 00:38:40 http://inabina.blogg.se/
Julia

gud va sött


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback