Glasögonorm

2008-08-01 | 09:20:16
Godmorgon på er.

Sitter på Enea och filosiferar lite, väntar på att rättegången ska börja idag igen. Tycker det är väldigt intressant och följa utvecklingen och jag hoppas innerligt att den skyldige ska fällas. Annars har dagen inte allt för mycket att bjuda på. Ska på synundersökning kl 13, har hittat världens grymmaste glasögon som jag bara måste köpa. Inte så dyra alls, kommer gå på 900pix med undersökning och allt. Happy! Sen blir det kanske lite rosé och mys.


Underbara! Fast jag ska ha med silver kanter.

Igår myste jag med älsklingen och kikade på SATC, fantastisk film, finner inte ord! Några tårar föll när C gick för att duscha (mitt i filmen!!??), det var så fint och så sorgligt. Sen somnade jag som en sten och C låg vaken hela natten (igen), han har lite mycket att tänka på just nu. Älskar.

Engla är fortfarande i Dalarna med M, tror hon kommer hem till mig Måndag eller Tisdag. Längtar!

Love.

Kommentarer
Johanna

Åh vart har du hittat dem otroligt snygga glajjorna?

2008-11-13 19:35:12 http://ioana.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback