Hon var väl kärleken

2008-08-25 | 19:21:57

Ingen skola idag, plugg och SATC hos Liza blev det istället. Den är så fin så tårar rinner varje gång. Frågan är bara hur sjutton jag kunde somna i allt de fina? L har börjat packa lite smått med mig hetsandes i bakgrunden. Ska väl själv ta tag i det ikväll. Måste bege mig och klacka om två par skor först bara. Vill inte stå på någon gränd i Rom med trasig klack, bäst att vara safe.

Engla var mest arg när jag hämtade henne idag, sur för dittan och dattan men i slutändan var det som alltid bara lågt blodsocker, hehe. Har sagt att jag ska resa iväg några dagar och hon tycker prompt att hon ska få följa med. Hon tycker faktiskt att hon ska få följa med Lina som åker till London på Söndag också. Min bebis har rescravings ;)



  
Flingan i Fredags när vi slog in paket till Selma.

Kommentarer
SagoElin

Haha! Sweet :) Och vem har inte rescravings nu när det börjar bli höst? :)

2008-08-25 21:10:29 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback