Trött prinsessa

2008-04-29 | 09:21:15
image665image666

Imorse var min lilla tjej så otroooligt trött. Hon ville inte alls gå upp ur värmen i sängen. Efter mycket om och men kom hon iaf med mig ned och fick efter lite motsägelser på sig lite kläder. Ny tunika från PO.P faktiskt. Hade tänkt köpa röda tights till där också men de var helt slut så jag fick ta dem på H&M, funkar lika bra de!

Engla var inte glad när ytterkläderna skulle på heller... Det blev ett smärre krig för att få på henne tjocktröjan och skinnjackan. Hatar när det blir så. Får så sjukt dåligt samvete när man måste 'tvinga' på henne kläderna. Det slutade iaf med att hon kräktes ned jackan och vagnen. (Engla kan göra så när hon skriker). Ush.. Inte roligt alls. Har en klump i magen nu för att hon blev så ledsen. Påvägen till dagis var hon dock på topp och berättade sjuhundraelva gånger hur hon hade kräkts och var, haha.
3 års trots?

Nu sitter jag här på ENEA idag igen och ska agera väktmästare och receptionist. Skönt att det är över sen, hehe. Ubland känner man sig faktiskt smått värdelös när folk säger åt en saker och bara antar att de ska jag kunna fixas och jag kan inte de.. Men men, bara att svälja och le :)

Puss mina fina!

Kommentarer
Julia

haha, tack! :D
jag var också sådär 3årstrotsig har jag hört, men det har gått över nu vill jag lova så håll bara ut några år till ;)

2008-04-29 09:39:56 http://juliaamanda.blogg.se
rebecca

jo tack, det är bättre idag :) än så länge i alla fall ;)

jaså? vart bor du? :) jo det är jättebilligt där! du får mycket för pengarna i alla fall :) ibland har man tur och kan fynda! min mamma fyndade en märkeskavaj för under 1000-lappen. och hon såg samma märke och ungefär samma modell för ca 4000 i butik! så visst kan man fynda där ;) definitivt värd en dag där! dock, åk ej på helgen. är fullsmockat med folk och inge vidare humör får man då man måste slåss om kläderna med 50-åriga tanter :P

2008-04-29 10:14:09 http://beccsbox.blogg.se
Fia

hejsan!
Ja eller hur..
Bara på med skorna och gå ut...
Fast vintern har ju varit ganska mild (GAAAH, man börjar bli gammal när man pratar om milda vintrar) men jag är AS trött på overaller och annat...
Jätte söt dotter du har! ;)

2008-04-29 11:27:51 http://filifjonkan1.blogg.se
Jessica

Så himla söt hon är:) Hoppas du får en fortsatt bra dag!

2008-04-29 11:57:37 http://accessoaren.blogg.se
Kajsen

alltså gud! hon e verkligen sjukt gullig!

2008-04-29 21:31:05 http://kajsen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback