Treårstrotts

2008-04-16 | 19:41:41
image502Ja herregud vilken middag jag och Engla haft.

Till en början så fixade jag och Engla med maten och dukade tillsammans, som alltid. Hon rörde i såsen och fixade. Helt på topp! När middagen väl står på bordet och E ska äta blir hon arg som ett bi och gallskriker "Jag vill inte ha såååås!!". Nu var det så att köttet låg redan i sås och och E hade smakat på den tidigare och tyckt den var god så jag sa bestämt att hon allt fick äta maten så. Engla skrek konstant i 10min. Kul, verkligen. Nu vet jag med säkerhet att min plupp kommit in i trottsåldern. Tidigare har jag sett tendenser men inte på det här sättet.

Det absolut roligast är att när jag tillsist fick henne lugn och hon smakade på maten så säger hon "jag vill bara ha såsen mamma.."

Bild: Engla, väl ätandes.




Kommentarer
Ia Darling

Tack så mycket för tipset :D

2008-04-16 19:59:05 http://iadarling.blogg.se
a

du har en otroligt söt dotter :D

2008-04-16 20:31:34 http://lolabrin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback