Tisdag kväll.

2008-04-15 | 20:07:45

Mår fortfarande piss och har legat i sängen hela eftermiddagen och kvällen.

C skjussade hem mig vid 14 tiden och vi gjorde ett snabbt stop vid Väsby C för att han skulle köpa nya hörlurar till sin mp3 (tråkigt att gymma utan musik). Vid kassan hittade jag Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg. Var bara tvungen att köpa den för 59:-, känns så mycket trevligare med riktiga cd skivor.

image501

E sover inte än. Vet inte vad det är med henne.. Förtillfället plockar hon blommor åt mig på mattan. Hon har pussat min hals och frågat "känns det bättre nu?"  och sett almänt bekymrad ut hela kvällen. Min älskling!

Funkar fortfarande inte att ladda upp bilder.. Hoppas det funkar imorgon!

Pussas

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback