Tenta, Sol & Skor.

2008-04-25 | 13:48:50
(Tentan gick skit piss bajs, så den får inte ta upp mer av detta inlägg.)

Sol! Aaah det är så varmt ute att jag svettas med kofta ju. Helt underbart och jag håller mina tummar att det ska hålla i sig i helgen också. Vore fantastiskt. Har ju Engla i helgen då Matte fick barn igår så det vore mysigt om man kan vara ute i en park eller något sådant imorgon.

Nu är jag inne en snabbis på ENEA och ska gå igenom allt inför måndag och tisdag då jag ska jobba själv här, Jess är på kurs och Kenth är ledig. Lite läskigt men det kommer nog gå great.

Ikväll blir det bubbel med Lina och Liza först sen beger vi oss vidare till en tjej i klassen och ska ha lite nu-är-det-slut-på-kursen-fest. Ska bli så skönt att bara få ta det lugnt och sitta med ett glas vin och snacka massa skit, I need it!

SKORNA HAR KOMMIT! Hur kunde jag nästan glömma det? Dom är fantastiska. Riktigt, riktigt fina. Så där pippinetta, eller vad det heter. Love it.

Så vad ska ni ha för er i kväll/helgen?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback