Söndag.

2008-04-13 | 18:28:11
Nu är vi hemma hos Lina i Sundbyberg. Vi har verkligen haft en heldag i Västerås "staden". Vi gick i butik till butik från öppning till stängning. Helt underbart faktiskt. Både jag och Lina känner oss upprymda och lyckliga över nya inköp. Alltid trevligt att förnya sig lite.

Igår när vi kom hem till Johannes hade vi mini julafton och bytte presenter (okej, jag och J har fyllt år och vi fick presenter). J fick en Håkan Hellströms bok av mig och slips, glajjer och disktrasor av Lina. Tror han blev glad. Jag fick två skivor, Hello Saferide och Markus Krunegårds skiva - Markusevangeliet. Trevligt värre.

C kommer och plockar upp mig här om någon timme. Nu dricks det smoothie och ses på Juno för sjuhundraelfte gången. Grymt!

Har fotat alla saker jag köpt och lägger upp när jag kommer till C.

Imorgon kommer min Ängel hem. Saknar henne..

Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback